דיקור סיני למיגרנה – להיפטר מכאבי הראש

0
3325

כל אדם סובל לעיתים מכאב ראש אשר נוחת עליו באמצע היום או בשעת ערב כאשר הוא בביתו. כאבי ראש יכולים לנבוע מסיבות שונות ולא תמיד ניתן לגלות את הסיבה להתפרצותם. בדרך כלל מדובר על מחסור בנוזלים, לחץ בעבודה, כאבי עיניים עוד. המיגרנה היא סוג מסוים של כאב אשר תוקף את אזור הראש ועלול להמשך שעות ארוכות שבמהלכן יאלץ האדם לשכב במיטה מבלי יכולת אמתית להתמודד עם המצב.

הכאבים אשר כרוכים במיגרנה יפגעו ברמת החיים של כל מי שילקה בה ויגרמו לנזקים רבים חלקם גם כלכליים שכן הביקורים אצל הרופא, התרופות והניסיונות לאתר את הגורם לבעיה עלולים לעלות כסף רב, כל שכן כאשר מדובר גם על הפסד של ימי עבודה.

דיקור סיני למיגרנה מונע כאב

הרפואה הסינית מציעה פתרונות בתחום זה היא גם בעלת יכולת מוכחת במניעה של כאבי מיגרנה. אין הסבר חד משמעי להצלחה של הטיפול אך אנשים רבים אשר סובלים ממיגרנה עבור ועוברים טיפול בדיקור סיני והוא משפר את איכות חייהם ללא היכר. היתרון של דיקור סיני למיגרנה הוא בעובדה שמדובר בטיפול שהוא נטול תופעות לוואי כל שהן והוא גם מתאים לכל סוגי האוכלוסייה אם זה מבוגרים, ילדים ואפילו נשים בהריון. החיסרון הוא שרק מטפל בעל ניסיון רב בתחום מסוגל לבצע את הטיפול המתאים שבאמת יעזור במיגור התופעה.

פניה למטפל מיומן היא גם בטוחה יותר שכן הוא ידע כיצד לעבוד עם מחטים וימנע מגרימת אי נוחות למטופל כתוצאה מדקירות המחטים. אפשר גם לשלב את הדיקור עם טיפול תרופתי או פיזיותרפיה וזה אפילו יכול לסייע בהעברת הכאב במהירות גבוהה יותר.

מה נחשב להצלחה?

הדיקור הסיני יביא למצב של הפחתת השימוש במשככי כאבים, הפסקות ממושכות יותר בין התקף להתקף והרגשה בטוחה יותר. החשש מההתקפים נעלם בהדרגה ואת מקומו תופסת שליטה שגרת החיים והאפשרות לבצע דברים שעד כה הייתם נמנעים מהם רק מתוך חרדה.

כאשר המיגרנה מפסיקה לנהל אתכם אתם יכולים להתפנות למגוון דברים שתמיד רציתם לעשות אבל לא הצלחת ם להגיע אליהם בגלל החשש מהתקף שעומד בפתח.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here