על רפואה סינית ותוספי תזונה

0
1650
על רפואה סינית ותוספי תזונה
קרדיט pixabay

רוצים להרגיש טוב יותר? יש לכם בעיה רפואית שהרפואה המערבית לא מצליחה לפתור? בהחלט יכול להיות, שרפואה סינית ותוספי תזונה יוכלו לעזור לכם וכאן נסביר כל מה שחשוב לדעת על זה!

קצת על רפואה סינית

רגע לפני שנעסוק בקשר שבין תוספי תזונה לבין הרפואה הסינית חשוב להבין מהי בכלל הרפואה הסינית. אם כן, הרפואה הסינית היא שונה מאוד ממה שאנחנו מכירים מהרפואה המערבית. על פי הרפואה הסינית, הגוף איננו זקוק לחומרים כימיים כדי שנרגיש טוב יותר והדרך הטובה ביותר שהגוף יתנהל על הצד הטוב ביותר היא באמצעות חומרים טבעיים ועל ידי הבנת החיבור בין הגוף לבין הנפש.

הקשר בין תוספי תזונה ורפואה סינית

כפי שכבר ניתן להבין, יש קשר עמוק בין הרפואה הסינית לבין תוספי תזונה. הקשר הזה חזק כל כך, מפני שעל פי הרפואה הסינית, כל הגוף מתנהל לפי מה שעובר במערכת העיכול שלו. כלומר, הדרך הטובה יבותר לשמור על הגוף היא באמצעות תזונה נכונה ומותאמת למצב הגופני של האדם הספציפי ובמידה ויש חוסר של חומר כזה או אחר, יש לצרוך אותו באופן מוגבר באמצעות תוספים.

המשמעות של התזונה לגוף

בין אם אתם מאמינים בגישה הסינית ובין אם לא אי אפשר להתעלם מהעובדה, שמה שאנחנו מכניסים לגוף, זה מה שמחזיק אותו. כלומר, אם לא נצרוך מספיק סידן, העצמות שלנו יהיו חלשות ואם לא נצרוך מספיק ברזל, הגוף יהיה אנמי. בדיוק כמו שתי דוגמאות אלה, יש עוד דוגמאות רבות להשפעות של התזונה על הגוף שלנו ולמעשה, ההשפעה היא לא רק פיזיולוגית ופעמים רבות ההשפעה היא גם על איכות השינה, על מצב הרוח ועוד.

מתי צריך להיעזר בתוספי תזונה?

אם אתם רוצים לשפר את המצב הגופני שלכם באמצעות תזונה, אתם לא בהכרח צריכים תוספי תזונה כדי לעשות את זה. אז מתי כן מומלץ לצרוך אותם? כשמדובר על מרכיב שקשה למצוא במזונות שנמצאים בתפריט הרגיש שלכם, כשאתם זקוקים להשלמה של מרכיב תזונתי כזה או אחר בכמויות גדולות או כשיש בעיות בספיגה, שאינן מאפשרות לכם ליהנות באמת ממה שאתם מזינים בו את הגוף שלכם.

חשוב לקחת בחשבון

לפני שאתם מתחילים לצרוך תוספי תזונה מכל סוג שהוא חשוב לדעת ולקחת בחשבון, שהם לא מהווים תחליף לתרופות הקונבנציונליות ולכן ההמלצה הגורפת היא להתייעץ עם רופא לפני צריכה של תוספים מכל סוג שהוא וכמובן, לבדוק מהם החומרים הנחוצים לכם בכלל. זאת, כדי לא להגיע למצב, שבו אתם מעמיסים על הגוף תוסף תזונה כלשהו שהוא לא צריך במקום לצרוך את מה שהוא באמת זקוק לו. כמו כן, חשוב גם לאורך תקופת הצריכה של תוספי התזונה להמשיך ולהיות במעקב רפואי.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here