מדריך מלא על עיסוי רפלקסולוגיה

0
936
עיסוי רפלקסולוגיה
קרדיט PIXABAY

מאוד יכול להיות כי יצא לכם לשמוע כבר את המונח רפלקסולוגיה. אך האם אתם באמת מבינים את המשמעות העמוקה שלו? כאשר זורקים לכם את המונח הזה פה ושם, לא באמת תכירו אותו כמו שצריך. במאמר הבא אנו הולכים לעשות לכם היכרות עם המונח שככל הנראה לא הכרתם עד כה. אחרי שתקראו מדריך מלא על עיסוי רפלקסולוגיה יכול מאוד להיות כי תיחשפו לעולם חדש. עולם שיכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר בריאים והרבה יותר מהנים. הרי אין תחליף לעיסוי טוב – בטח כאשר מדובר על עיסוי רפלקסולוגיה.

מהו עיסוי רפלקסולוגיה?

אינכם צריכים להכיר את כל המונחים המפוצצים שקשורים לעיסוי הזה. מדובר על עיסוי שמביא איתו תורה של ממש, אך לא נכניס אתכם אל תוך כל ההגדרות הללו. באופן כללי מדובר על עיסוי שמתרכז בעיסוי כפות הרגליים וכפות הידיים בלבד. הדעה הרווחת היא שנקודות שונות בכפות הידיים ובכפות הרגליים משפיעות על הגוף כולו. לכן עיסוי רפלקסולוגיה יכול להיות הפתרון האידיאלי למגוון רחב של בעיות ולמגוון רחב של סיטואציות.

מי יכול לבצע עיסוי רפלקסולוגיה?

מדריך מלא על עיסוי רפלקסולוגיה אמור גם להזהיר אתכם מחוויות לא נעימות. לא כל איש מקצוע יהיה כזה שמוסמך לבצע טיפול מהסוג הזה. רק אנשים שלמדו את התחום הזה יהיו מוסמכים להעניק לכם טיפולי רפלקסולוגיה. אם תיכנסו לאיש מקצוע לא מנוסה, הוא לא יספק לכם את התוצאות הרצויות. על פניו אתם עשיתם את הצעד הנכון, אך בפועל התרומה מהעיסוי לא באמת תהיה כמו שחשבתם. אל תחששו לבקש לראות תעודות או כל מסמך אחר שיאשר לכם את המיומנות של המטפל.

למי כדאי לבצע את העיסוי הזה?

כמו כל עיסוי אחר, גם עיסוי רפלקסולוגיה מיועד לאנשים שרוצים להוריד מתח וסטרס. העיסוי הזה מתרכז בכל מיני נקודות חשובות בכפות הידיים ובכפות הרגליים שמביאות איתן השפעה רבה. כך שרוב האנשים שהולכים לטיפול הזה הם מטופלים שחוו לחץ או חרדה מסוג מסוים. לאחר הטיפול ההרגשה תהיה שונה בתכלית, כאילו פתחתם דף חדש. נדגיש כי עיסוי רפלקסולוגיה יכול להיות רלוונטי גם עבור כאלה שסתם מתחשק לכם עיסוי איכותי.

מה צריך לבקש מהמטפל טרם הטיפול?

על מנת שתוכלו לקבל עיסוי רפלקסולוגיה כמו שצריך, רצוי כי תרגישו בנוח עם המטפל או המטפלת. תוכלו לערוך איתם שיחה קצרה לפני הטיפול כדי להרגיש טוב יותר. ישנה אפשרות לבקש מהם להסביר לכם טיפה על הטיפול ומה הולך לקרות במסגרתו. כמובן שבתחילת הטיפול מוטב כי תבצעו תיאום ציפיות בכל מה שקשור לעוצמת הלחיצות. כך גם תוכלו להנות מהעיסוי עצמו וגם תוכלו להנות מהיתרונות בסופו. היתרונות של עיסוי רפלקסולוגיה הם יתרונות רבים, כאלה שאולי קשה לכם לראות אותם טרם הטיפול.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here