לקויות בהתפתחות המוטורית של הילד? פיזיותרפיה לילדים היא הפתרון

0
885
קרדיט PIXABAY

ישנם מקרים בהם ההתפתחות התקינה של הילדים שלנו נפגעת מסיבות שונות. זה יכול להתבטא בעיכובים בהתפתחות המוטורית, בבעיות יציבה, בסרבול מוטורי ועוד. ישנם גם מקרים כגון מצב של שבר בגוף המקשה על היכולת המוטוריות של הילד, במצב זה הילד צריך לעבור תהליך שיקום על מנת לחזור לתפקד כרגיל. בכל המקרים הללו נכנסת לסיפור הפיזיותרפיה לילדים.

פיזיותרפיה לילדים

טיפולי פיזיותרפיה לילדים אשר לעיתים סובלים מפערים בהתפתחותם המוטורית אל מול בני גילם, בפרט אם מדובר בילדים אשר מאובחנים על הספקטרום האוטיסטי יכולים להיעזר בפיזיותרפיסט המתמחה בילדים. ילדים עם עקמת או עם חשש לעקמת יכולים לעבור אבחון וסדרת טיפולים אצל פיזיותרפיסט מוסמך וגם במקרים לא צפויים שלא קשורים להתפתחות התקינה של הילד כמו שבר בגוף, מומלץ להיעזר בפיזיותרפיסט על מנת לשקם את האיבר השבור ולחזור לפעילות מוטורית תקינה.

פיזיותרפיה לתינוקות

ישנם מספר סוגים של טיפולי פיזיותרפיה לתינוקות במצבים שונים ולקויות שונות. לדוגמא, פיזיותרפיסט יכול לבצע מעקב התפתחותי לפגים. לפגים המשתחררים מהפגייה ישנם צרכים ייחודיים ועליהם להיות במעקב של פיזיותרפיסט או מרפאה בעיסוק על מנת שיוודאו שההתפתחות המוטורית של הפג תהא תקינה. ישנם גם טיפולי פיזיותרפיה לתינוקות המטופלים במקרים כמו קושי בהרמת הראש, עיכוב במעברים מישיבה לזחילה, בהיפוך מצד לצד וכד\'. תינוקות או ילדים הסובלים מקשיי נשימה, מכל סיבה שהיא, גם כן יכולים להיעזר בפיזיותרפיה נשימתית התתמקד בתרגילי נשימה ושימוש בטכניקות ידניות על מנת להקל על הילד או התינוק בנשימה.

איפה ניתן לקבל טיפולי פיזיותרפיה לילדים ולתינוקות?

מערך השיקום לילדים Junior Therapy מציע טיפולי פיזיותרפיה פרטיים בבית המטופל, בנוכחות הוריו לצד טיפולים כמו ריפוי בעיסוק לילדים וקלינאית תקשורת לילדים בכל אזורי הארץ. הצוות המובחר של Junior Therapy יטפל בהקדם בכל בעיה בה תיתקלו ויסייעו לכם להתאים את הטיפול ואת המטפל האידיאליים לילד שלכם וללקות הספציפית שלו.

לפרטים נוספים, מידע מקצועי נוסף ויצירת קשר אתם מוזמנים לבקר באתר https://junior-therapy.co.il או התקשרו למספר טלפון: 077-9966220 וצוות השיקום יסייע לכם בשמחה!

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here