למה ללמוד קורס דיקור סיני?

0
1558
קרדיט pixabay

בשנים האחרונות רפואה אלטרנטיבית הוכיחה את עצמה כיעילה למקרים בעייתים ונקודתיים, שהרפואה המערבית לא הצליחה לפתור. יותר ויותר אנשים פונים לשיטות עתיקות אלו במטרה להשיג איכות חיים בריאה יותר ולמנוע עוד סבל מיותר. קורס דיקור סיני הוא קורס שמלמד על אחת משיטות הרפואה הקלאסיות ברמה המעמיקה ביותר. 

קורס דיקור סיני

דיקור סיני הוא שיטה רפואית אלטרנטיבית משלימה המתבססת על שיטת טיפול סינית עתיקה מאוד. שיטה זו עוזרת לאזן את הנפש עם הגוף ובכך מביאה אותנו למצב של איזון בגוף ושקט נפשי. לפי ההיסטוריה, הסינים האמינו באנרגיית הצ'י כאנרגיה שזורמת בכל הגוף ושולטת בו. 

אנרגיה זו נועדה לאזן את הגוף והנפש ולהביא לשלווה האולטימטיבית, בעזרת דיקורים במחטים קטנות ולא מורגשות כלל בגוף. שיטה זו נחשבת לעתיקה מאוד והיא דוגלת במספר נגיעות נקודתיות בגוף שעוזרות להרפיה ורגיעה. כך הגוף יכול להתרפא מדלקות, מחלות, ובעיות רפואיות אחרות.

קורס דיקור סיני בא ללמד שיטות סיניות מסורתיות לריפוי הגוף וטכניקות מגוונות להרגעת הגוף. במקרה של בעיות רפואיות כרוניות, אפשר לערוך דיקור סיני ובכך לפתור חלק מהבעיות, אם לא את כולן. מהן הסיבות למחלות השונות? איך ניתן לגשת אליהן בצורה מסורתית יותר? ואיך אפשר לעזור לאנשים אחרים הסובלים מבעיות רפואיות בעזרת דיקור סיני?

מה לומדים בקורס דיקור סיני?

בקורס דיקור סיני אפשר ללמוד שיטות ריפוי רבות, שימוש במחקר ופרקטיקות שונות באיזורים ספציפיים וכיצד ניתן להשתמש בהם כדי להשתפר. בקורס לומדים טכניקות דיקור והדרכה בזמן אמת. חלק מהנושאים אותם הקורס מכסה הם:

  • מבוא לשיטת דיקור סיני
  • היסטוריית הדיקור הסיני
  • עקרונות הדיקור הסיני
  • מהי מערכת המרידיאנים
  • שימוש בצמחי מרפא שונים בטיפול
  • מהן נקודות הדיקור האידיאליות
  • דיקור חשמלי
  • דיקור באיזורים ספציפיים כמו אוזניים וקרקפת
  • נקודות דיקור קליניות – מערכת הלב, דם, ריאות, בטן, כליות ועוד

כל אלו הן טכניקות בשיטה הקלאסית המסורתית על מנת להגיע לנחלה ולהשיג איכות חיים טובה יותר ובריאות איתנה למטופלים בדיקור סיני.

למי מתאים ללמוד קורס דיקור סיני?

אנשים שהולכים ללמוד קורס דיקור סיני הם אנשים שרוצים לתרום לחברה, לעזור לאנשים, ולהציל אנשים שלא מצאו פיתרון למחלות שלהם. כיום, יש יותר מדי אנשים שמסתובבים וסובלים ללא כל פיתרון. 

רופאי המשפחה חסרי אונים כנגד מצבים ספציפיים, ולא תמיד יש להם את המענה שצריך המטופל. בשביל זה קיימות שיטות אלטרנטיבות כמו דיקור סיני למשל. ישנן טכניקות נוספות וחובה להתאים למטופל את השיטה המתאימה לו באמצעות הטיפול המתאים.

טיפול באמצעות דיקור סיני יכול לעזור לכל המינים, בכל הגילאים, ודורש מחקר מעמיק של גוף האדם ומערכותיו הפנימיות. קורס דיקור סיני יעניק לכם ידע רב ותוכלו לעזור למטופלים רבים אשר מתוסכלים ממצבם הבריאותי בעזרת טכניקות עתיקות והגעה לרוגע נפשי ופיזי כאחד.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here