להעביר את הידע והניסיון הלאה

0
382
קרדיט CANVA

מנהלים, בשנים האחרונות, נתקלים באתגרים מורכבים הרבה יותר מאשר בעבר, משום שהדרישה למיומנויות עבודה גבוהה בקרב עובדים ומחייבת התאמה בקרב המנהלים. לכן, מלבד ההכשרה הברורה והידע הנרכש בלימודי מנהל עסקים, נדרש גם ידע רב שנרכש כתוצאה מניסיון או באמצעות סדנאות שונות. לצורך כך, חברות וארגונים רבים מגייסים לא מעט מנהלים ועובדים שיש להם ידע נרחב ואת היכולת להעביר לדור הבא של המנהלים את הידע והניסיון שהם צברו לאורך השנים, במסגרת של תוכנית מנטורינג. היום כבר ידוע שאפשר אמנם להעניק ידע מסוים בסדנאות ייעודיות, אבל את היישום ואת העבודה חייבים לעשות בשטח עם מי שכבר התנסה בכך. כשמלבנים סוגיות כאלה בשטח ורואים בדיוק מה עובד ומה משתבש, הרבה יותר נוח להסיק מסקנות ולהשתפר. תכנית המנטורינג למנהלים של מרכז גישות בע"מ עובדת כבר שנים בהצלחה גדולה.

לא לוותר על הנחיות הבטיחות

אחד האתגרים הגדולים ביותר בחברות וארגונים בכלל, ובפרט בחברות העוסקות בתחומי הייצור והבניה הוא הטמעת תכנים חיוניים של נוהלי עבודה בטוחים בכל ארגון. זה לא חייב להיות מפעל מסוכן או כזה שיש בו מכונות מורכבות, מספיק לא להתנהל נכון בירידה במדרגות או בשמירה על בטיחות באש כדי להביא לסיכון משמעותי שיכול להימנע בזכות ההדרכות המתאימות. לכן, חשוב להעביר הדרכות בטיחות גם למנהלים וגם לעובדים כדי שיפנימו זאת וידעו כיצד לשמור על הבטיחות בעבודה באופן יומיומי ובמקרי חירום. יתר על כן, הדרישה לעבור הדרכות בטיחות היא חקוקה בספר החוקים של מדינת ישראל, ולכן חשוב לא לוותר על הדרכת בטיחות תקופתית. כאשר מדובר על חברות וארגונים העוסקים בתחומי עיסוק שנחשבים למסוכנים כמו ייצור ובניה, הדרכות בטיחות חשובות אף יותר משום שמדי שנה עובדים רבים מענפים אלו נפגעים ואף הולכים לעולמם בעקבות ליקויי בטיחות או התנהלות שלא עומדת בכללי הבטיחות.

להשקיע במנהלים לכל אורך הדרך

על מנת שחברה או ארגון יצליחו באופן מיטבי וימצו את הפוטנציאל הטמון בהם, על ההנהלה הבכירה להשקיע בהון האנושי שפועל בחברה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על המנהלים בחברה. ככל ששדרת הניהול היא יותר מעודכנת, מיומנת ומסוגלת לבצע את תפקידה באופן מיטבי, כך גם תוצאות העבודה שלהם יניבו רווחים ויגיעו להישגים ראויים. קורס פיתוח מנהלים יוכל לסייע לארגון שברשותכם להגיע להישגים ולמצות את הפוטנציאל הטמון בו באופן מקסימלי. בזאת נמדד כוחו של ארגון, כשהוא משקיע במנהליו. מרכז גישות בע"מ מציע לכם סדנאות ניהול מגוונות לכל מטרה ולכל ארגון בהתאמה לצרכיו. לפרטים נוספים חייגו למספר 08-9395400.

 

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here