חדשות פוריות – כל החדשות בתחום הפוריות

0
2806
חדשות פוריות – כל החדשות בתחום הפוריות

תחום הפוריות הינו תחום נחקר מאוד בארץ ובעולם ועם חידושים פורצי דרך גם בגיל מאוחר או במצבים מסובכים התקווה לפיריון והריון גוברת ומעודדת

אם בעבר היו סיבות רבות מאוד להפסקות הריון או טיפולי פוריות בישראל ובעולם, כיום עם התקדמות המדע והטכנולוגיה ניתן להמשיך בטיפולים גם במצבים מסובכים, קשים ועד כדי טיפולי פוריות גם בנשים החולות בסרטן. רופאים רבים ביניהם גניקולוגים מומחים בישראל, מומחי פיריון ועוד נעזרים בחידושים האחרונים בתחום הפיריון והפוריות ומעלים פלאים את התקווה להריון גם במצבים אשר בעבר נראו כאבודים מראש.

חדשות בתחום הפוריות

להלן חדשות טיפולי פוריות האחרונות כדי שתשארו מעודכנים ועם היד על הדופק:

  • השתלת רחם כחידוש בתחום הפיריון – רופאים בבריטניה הודיעו לא מזמן כי הצליחו בפיתוח תהליך השתלת רחם בגוף אישה עקרה. בזכות רחם מושתל זה, האישה שהיתה עקרה תוכל להרות. יחד עם זאת, מדובר בהליך ראשוני אשר עדיין לא יבוצע מיד בכל מטופלת וכי יש עוד מחקרים ופעולות לבצע ולבדוק עד שהליך זה יהפוך לכולל ומקובל לחלוטין.
    • תוכנית רב-תחומית תאפשר טיפולי פוריות למרות מחלת הסרטן – הסרטן כבר אינו מהווה סוף פסוק עבור טיפולי פוריות בישראל לנשים ובשנים האחרונות ניכרת עלייה גבוהה מאוד במספר הנשים בגיל פיריון אשר החלימו ממחלת הסרטן. בעזרת תוכנית רב-תחומית הכוללת טיפולים אונקולוגיים וכן טיפולי פוריות חדשניים, הטכנולוגיה מאפשרת לבצע 4 סוגי טיפולים לשיפור הפיריון והם הקפאת עוברים, טיפול כירורגי, טיפול תרופתי וכן ניתוחים משמרים.

    • מחקר מראה כי איכות הזרע של הגברים בישראל ירדה ב-40% בעשור – מחקר אשר ערכה ד"ר רונית חיימוב-קוכמן מהיחידה לפוריות בביה"ח הדסה הר-הצופים בירושלים מציג תמונה מדאיגה. הסיבה לירידה החדה אינה ידועה אך ההשערה הינה כי קשורה אל חשיפה של נשים הרות וילדים להורמונים ומזהמים שונים במים ובמזון. במידה ומגמה זו תמשך, נגיע לרמה המוגדרת בארגון הבריאות העולמי כהפרעת פוריות.

    • בעיית פוריות אינה בדר"כ אצל האישה – הרבה פעמים סוברים כי כאשר ישנו קושי להרות אזי במרבית המקרים מקור הבעיה באישה אך אין זה כך. כיום מקובל להניח כי 40% מבעיות הפירון מקורן באישה, כ-40% מהבעיות מקורן בגבר וכ-20% מהבעיות נובעות עקב בעיה אשר משותפת לבני הזוג.

    • זריקה אחת חדישה המחליפה שבע זריקות בטיפולי פוריות – אלונבה (Elonva) הינה תרופה אשר משמשת להשראת ביוץ בתחום טיפולי פוריות וכך מחליפה בעצם שבע זריקות יומיות בזריקה אחת בלבד. חידוש זה בהחלט מקטין את העומס בטיפול על המטופלת ויעיל במיוחד בכך שאינו פוגע ביעילות של טיפול הפוריות.

    • ויטריפיקציה להקפאת ביציות בזיגוג – עתה, נשים אשר מבקשות לשמר את היכולת להרות גם בגילאים שלאחר הפיריון יוכלו לעשות זאת ע"י מעבר תהליך של שאיבת ביציות והקפאה שלהן. בהליך ויטריפיקציה מבצעים הקפאה של הביציות בצורה מהירה לטמפ' של 196 מעלות צלסיוס מתחת לאפס. כך, שיעורי ההישרדות של ביציות אלו אשר הוקפאו בשיטה הנ"ל גבוהים במיוחד מאשר ביציות אשר הוקפאו בשיטות קודמות יותר.

    לפרטים נוספים ומלאים אודות טכניקות טיפולי פוריות חדשניות, בדיקות מעקב הריון מומלצות וכן קבלת רשימה עדכנית אודות גניקולוגים מומחים במרכז ובישראל בכלל, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו יישמחו לחזור אליכם עם כל הפרטים, מתן עזרה וייעוץ וכמובן הצעות מחיר ייחודיות ואטרקטיביות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

    ישנם הרבה מיתוסים בנושא פוריות ופיריון גבר ולכן חשוב להיות עדכניים בחדשות ובחידושים האחרונים בתחום ולא להאמין לכל דבר אשר אתם שומעים

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here