המטפלים ברפואה סינית ברשת כללית רפואה משלימה זכו לסדנה של סוזן ג'ונסון, מרצה מבוקשת מארה"ב

0
1948
צילום: באדיבות כללית רפואה משלימה/ יח"צ

ג'ונסון הרצתה בנושא "נקודות הקסם של מאסטר טונג" שיטת טיפול פורצת דרך, והעניקה כלים לטיפול בתסמיני התקופה הנוכחית – חרדות, מתחים ובעיות שינה

הקורונה הביאה עמה חרדות ומתחים חדשים שבפוגעים בשינה ובאיכות חייהם של רבים. מטפלים רבים ברשת כללית רפואה משלימה, דיווחו על עלייה בפניות מטופלים בבקשה לסייע להם להתמודד עם חרדות, מתחים ובעיות שינה שצצו לראשונה או התגברו. כחלק מהפעילות בתחום, כללית רפואה משלימה מפיקה ימי עיון והעשרה עם הגורמים המובילים בתחומם בארץ ובעולם והוחלט לקיים השבוע הרצאה של סוזן ג'ונסון, מרצה מבוקשת מארה"ב, על מנת להוסיף כלים לארגז הכלים של המטפלים.

ג'ונסון מטפלת ברפואה סינית מאז שנת 1982, התמחתה בשיטת נקודות הקסם ואף הוציאה ספר מקצועי בנושא. היא תלמידתה של מרים לי, שהביאה את שיטת נקודות הקסם לארה"ב מסין ולי למדה אצל מאסטר טונג, מי שפיתח בסין את השיטה הנחשבת לפורצת דרך בעולם הדיקור. 

לשיטה קוראים נקודות הקסם מפני שהיא נחשבת ליעילה ומהירה משיטות אחרות בתחום. מאפיינים נוספים שמייחדים את השיטה של טונג הם: הדיקור בנקודות הנמצאות על גבי איברים המשקפים איברי מטרה בגוף ולא רק ערוצי אנרגיה יחד עם שינוי של עומק וזווית הדקירה תוך כדי תשאול ומשוב של המטופל כדי להשיג אפקט רב יותר. השיטה מועדפת בקרב מטפלים רבים לטיפול במצבים שונים כגון: כאבים, בעיות פוריות כדוגמת רזרבה שחלתית נמוכה, מיגרנות, הורדת לחץ דם, בעיות במערכת העצבים ועוד.     

לדברי טל אליאס, רכז תחום דיקור סיני בכללית רפואה משלימה: "בחודשים האחרונים, עלה הביקוש לקבלת מענה טבעי לטיפול בחרדות, מתחים ובעיות שינה שצצו לראשונה בקרב חלק מהמטופלים, או הועצמו אצל מטופלים אחרים, בצל המצב המורכב שהביא עמו אי-ודאות בתחומים שונים. השבוע, אירחנו בזום את סוזן ג'ונסון, מרצה מבוקשת המתמחה בטיפול בשיטת "נקודות הקסם" של מאסטר טונג", שהעניקה כלים נוספים למטפלים ובכך אנו יכולים לתת מענה מדויק ויעיל יותר בתקופה מורכבת זו".

צילום: באדיבות כללית רפואה משלימה/ יח"צ
צילום: באדיבות כללית רפואה משלימה/ יח"צ
שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here