הבריאות קודמת לכל

0
231
קרדיט pixabay

טיפולים שונים ברפואה משלימה נועדו לתת מענה גם במקרים שבהם אי אפשר לקבל עזרה אחרת וזה נכון במיוחד במצב של נשים בהריון. להן הטיפולים המשקמים והתומכים קשורים יותר לכך שכל הריון מעיק על הגוף ומחייב התייחסות לשינויים שחלים בו, לכאבים וללחצים הגופניים, לאי נוחות מסוימת ולמצב שבו הגוף צריך להסתגל לתפקידו החדש. הריון הוא לא מחלה, אומרים הרופאים, אבל הריון הוא בהחלט מצב שבו הגוף זקוק לטיפולים תומכים ומקילים ואת זה אי אפשר לקבל ברפואה רגילה. את זה מקבלים ממי שמתמחה בטיפולי מגע וברפואה משלימה. אפילו טיפול פשוט לכאורה כמו מסאז' לנשים בהיריון חייב להיות מקצועי כדי לגעת רק בנקודות הנכונות ולא לעורר תגובות לא רצויות או פגיעה כלשהי. התועלת הרבה שמביא עיסוי לנשים בהריון היא ללא ספק רבה והיא נעה מהקלה נפשית ורגיעה שמסייעת להתמודד טוב יותר על כל כאב ואי נוחות ועד שחרור שרירים ורקמות שנמצאים במצב סטרס בגלל העומס הגופני והשינויים בגוף. מעגלים מרכזי טיפולים מעניק טיפולים ייעודיים לנשים בהריון על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בלבד.

לראות את כל הגוף דרך הרגליים

שיטה נוספת ברפואה משלימה שנחשבת לאחת הטובות שבהן היא רפלקסולוגיה, שבה מטפלים בכל הגוף והנפש דרך הרגליים. הרגליים הן מפת הגוף שלנו וכל נקודה בהן קשורה לאיבר אחר שלנו. טיפול דרך הרגליים משיג כמה מטרות. הראשונה והמוצהרת שבהן היא לשחרר חסמי אנרגיה ולהחזיר איזון לאותם איברים ומערכות גוף שהפסיקו לעבוד בצורה נכונה בגלל אותם חסמים. המטרה השנייה היא לשחרר לחצים ומתחים דרך הכפות הרגליים, שהן נקודות המגע וההשקה שלנו עם העולם, ולכן ברור למה הן חשובות. טיפולי רפלקסולוגיה בצפון יכולים לעזור גם בנושאים שאפילו לא ידעתם שהם חיוניים לכם דרך אבחון וטיפול נכון.

רפואה סינית לכל מצב

הרפואה הסינית מטפלת לא רק במטופל מבחינה גופנית כי אם גם במצבו הכללי, במצבו הרגשי והנפשי. האמצעים שבהם מטפלים כוללים בדרך כלל דיקור אבל לא רק. עם זאת, דיקור סיני בקריות הפך להיות הטיפול המועדף על ישראלים רבים ולכן הוא זוכה לאהבה ולביקוש רב. חשוב לקבל טיפול כזה אצל מטפלים מוסמכים ומנוסים שיודעים איך לטפל בכם בצורה נכונה. המטרה של דיקור היא לגעת בנקודה הנכונה שממנה משתחרר כל הסבך הרגשי-גופני ומשתחרר החסם שמנע מהאנרגיה של החיים, צ'י, לזרום בתעלות הגוף. מעגלים מרכזי טיפולים מציעים לכם את מיטב המטפלים ברפואה סינית לכל מטרה.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here