דיקור סיני בבעלי חיים

0
2764

אנשים רבים מחזיקים בביתם חיית מחמד כל שהיא שמשמחת אותם והם בתמורה מטפלים בה על הצד הטוב ביותר. בעבר הרחוק היה נהוג לטפל בדיקור סיני בסוסים וחיות משא שונות, כיום כאמור רב המשקל נופל על חיות בית כמו חתולים, כלבים, אוגרים ועוד. בגופה של חיית המחמד שלכם ישנם ערוצי אנרגיה בדיוק כפי שהם נמצאים בגופם של בני האדם. המרידיאנים (ערוצי האנרגיה) מזרימים את אנרגית הצ'י שנקראת גם אנרגיית החיים.

כאשר בעל החיים בריא אז אנרגיית הצ'י תזרום במרידיאנים באופן חופשי ללא חסימות שיעצרו אותה, אך כאשר קיים מחסור או לחילופין עודף של אנרגיה אז עלולות להתפתח מחלות ובעיות שונות. בעזרת דיקור סיני בבעלי חיים ניתן לפתור את הבעיה ממנה סובלת חיית המחמד ולהחזיר את המצב לקדמותו.

כיצד מתבצע הטיפול בבעלי חיים

בדיוק כמו הטיפול בבני אדם גם כאן יש להגיע עם חיית המחמד אל מדקר סיני שמתמחה בבעלי חיים ולהפקיד אותו בידי המטפל. את הטיפול מבצעים על ידי שימוש במחטים סטריליות, גמישות וחד פעמיות כך שאין כל סיכון בהעברת מחלות כל שהן בין בעלי החיים. ההבדל בין טיפול בבן אדם לטיפול בחיה נעוץ בכך שבשני המקרים מוקדי האנרגיה הם שונים, ולמעשה נמצאים במקומות שונים בגוף.

הטיפול אורך בהתאם לחומרת המצב של חיית המחמד שלכם. בעיות פשוטות יפטרו גם לאחר כמה מפגשים בודדים, בהשוואה לבעיה חמורה יותר שיכולה לקחת גם כמה עשרות טפולים. המטפל יכול לעזור בשורה של תופעות מהן סובל בעל החיים:

  • מחלות עונתיות
  • בעיות של פוריות
  • בעיה במערכת העיכול
  • פגיעות עצביות
  • בעיות נוירולוגיות
  • בעיה של אסתמה או נשימה ועוד.

גם במקרים של פציעות, נפילות ותאונות שונות ניתן לטפל בבעל החיים ולשפר מאוד את מצבו הרפואי והנפשי.

כואב לו?

ככל שמדובר על אדם שמתמחה בדיקור סיני בבעלי חיים אין כל סיבה לחשוש. המחטים אינן מורגשות וכל עוד הן נמצאות במקומן הן לא מסבות כל כאב. אמנם עשויים להיות תופעות של עקצוץ או התכווצויות שעלולים להבהיל את בעל החיים אך זהו מצב נדיר למדי ולרב חיית המחמד מנמנמת בשעת הטיפול.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here