מי מפחד מרפואה סינית

0
2759

את הדיקור הסיני המציאו כמובן הסינים וזה קרה לפני הרבה מאוד זמן. מדובר על שיטת טיפול שמתבססת על החדרה של מחטים לנקודות ספציפיות מאוד בגוף האדם. מי שמבצע את הטיפול עבר הכשרה ממושכת ולאחר שלמד את כל התורה הוא יכול לקבל אנשים בקליניקה שלו ולטפל בהם באמצעות דיקור סיני.

אנשים רבים אשר שמעו על הטיפול נמנעים מלהגיע אליו מסיבות שונות ולעיתים הם מעדיפים להמשיך ולסבול ורק לא להגיע לטיפול. הם מנסים שיטות רבות אחרות, פניה לרופאים, נטילת כדורים ועוד דברים נוספים רבים. הסיבות להימנעות של אנשים מדיקור סיני הן רבות אך מומלץ להתנסות בו שכן הוא עשוי לפתור בעיות גופניות רבות.

למה אנשים נמנעים מלבצע דיקור סיני

כאמור ישנן סיבות שונות להימנעות מהליכה למדקר:

  • לעיתים מה שמפריע לאנשים זה הפחד מהמחטים. מי שכבר חווה דיקור יודע שהן כמעט ולא מורגשות ובמקרים רבים כלל לא יודעים שהן שם. ישנם טיפולים שמצריכים החדרה של מחט אחת או שתיים בלבד ומשך הטיפול הוא בדרך כלל בין 45 דקות לשעה.
  • חלק מהאנשים פשוט לא מאמינים ברפואה אלטרנטיבית. הם סבורים שמדובר על עבודה בעיניים ושום דבר לא יעזור. פגישה עם אדם קרוב שחווה טיפול מוצלח תוכל לשכנע אותו להתנסות.
  • לפעמים הסיבה היא כספית. טיפול בדיקור סיני עשוי לעלות בין 250 ל400 ₪ בהתאם לרמה של המטפל. ועדיין סדרה של טיפולים כזו עשויה לחסוך לכם כאבים של שנים ארוכות.

אז מה ניתן לעשות על מנת לשכנע

לכול אחד יש את הנקודה שבה הוא משתכנע בסופו של דבר. מצד אחד אין כל צורך להכריח אף אחד להגיע לטיפול של דיקור סיני. מצד שני אם יש מישהו שאתם מכירים והוא סובל מכאבים כל שהם , כדאי להציע לו את הרעיון של דיקור סיני. היות שמדובר על שיטה וותיקה אז גם רופאים רבים ממליצים עליה בפה מלא ומכירים בה כשיטת טיפול ראויה לכל דבר. גושפנקא רפואית זו עשויה לסייע מאוד בהבאתו של אדם סקפטי לטיפול בדיקור סיני. מומלץ גם להיכנס לאתרים בנושא.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here