דיקור סיני

0
3151
מה חשוב לדעת על דיקור סיני?
קרדיט pixabay

דיקור סיני מהווה כשיטת טיפול אשר השימוש בה החל כבר לפני יותר מ-2500 שנה ומקורו ברפואה הסינית.

מטרת הדיקור הסיני היא להביא את המטופח למצב של איזון אנרגטי, הן גופני והן נפשי.

הליך הדיקור הסינה עושה שימוש במחטים עדינות, כאשר הדיקור מתבצע בנקודות שונות בגוף.

הדיקור הסיני נחשב כיום כיעיל, לטיפול ברשימה ארוכה של בעיות רפואיות שונות.

מה חשוב לדעת על דיקור סיני?

כאבים פיזיים בגוף יכולים להוות כנחלה של כל אחד מאתנו, כאשר, הסיבות להופעת הכאבים יכולות להיות רבות ומגוונות.

דיקור סיני נחשב לאחת הדרכים היעילות להפגת הכאבים ויעילותו אף באה לידי ביטוי בהתגברות על סימפטומים אשר מאפיינים מחלות כרוניות שונות, אנשים אשר סובלים מאלרגיות ועבור נשים אשר סובלות מתופעות אשר מאפיינות את תקופת גיל המעבר.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות אשר טמונות בדיקור סיני, חשוב לבחור בקפידה את איש המקצוע אשר יבצע את הטיפול ולוודא שיש ברשותו את הידע והכלים לבצע את הטיפול בצורה המקצועית והאיכותית ביותר האפשרית.

למי מיועד טיפול דיקור סיני?

טיפול דיקור סיני מתאים לסובלים מקשת רחבה של בעיות רפואיות ובין היתר: כאבים כרוניים, בחילות, לחץ דם גבוה או נמוך, בעיות במערכת העיכול ועוד..

אך חשוב לדעת, שגם אנשים אשר בריאים בדרך כלל ואינם סובלים מבעיות רפואיות ידועות, יוכלו ליהנות מהתועלות הרבות של טיפול זה, אשר בכוחו לאפשר להם לשמור על בריאות תקינה.

חשוב לציין, שהטיפול מתאים לאנשים בקשת רחבה של גילאים ובתוך כך הוא יכול להתאים גם עבור ילדים צעירים – כמובן, שיש לוודא שהמטפל הנבחר אכן מתמחה בטיפול באותה האוכלוסייה אליה משויך המטופל. 

כאמור, דיקור סיני מהווה כטיפול אשר טומן בחובו תועלות רבות וכחלק מכך, בכוחו לסייע להפגת כאבים ולטיפול בסימפטומים שונים, כאשר, בחירה מושכלת ונבונה של איש מקצוע אשר מתמחה בתחום הטיפול הרלוונטי, תהווה כצעד חשוב בדרך ליהנות ממקסימום התועלות אשר טמונות בטיפול זה.

לכן, יש לוודא שהטיפול יתבצע על ידי איש מקצוע בעל ניסיון רב והכשרות ייעודיות בתחום של דיקור סיני. לכל התייעצות ניתן לפנות לקלינקת מחט רוח שי דוידס מומחה דיקור סיני בירושלים.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here