מה אתם יודעים על דיקור

0
2705

כל אחד מאתנו שמע לפחות פעם אחת בחייו את צירוף המילים דיקור סיני. מאידך ישנם רבים שעדיין לא מכירים את האפשרויות השונות שעומדות מאחורי פעולות הדיקור ועל כן הם עשויים להימנע מהתנסות בטיפול מסוג זה. מדובר העל שיטת טיפול וותיקה מאוד שהחלה את דרכה לפני מאות שנים וכיום היא תופסת מקום של כבוד בקרב הרפואה האלטרנטיבית. הרעיון מדבר על החדרה של מחטים דקיקות מאוד וכמעט שלא מורגשות לנקודות קבועות בגוף. אז זה הזמן למצוא מטפל בדיקור סיני.

מגיעים אל המקצוען

על מנת להגיע אל מטפל בדיקור סיני ישנן כמה דרכים שניתן לעשות זאת:

  • ראשית ניתן לפנות דרך חיפוש באתרי האינטרנט השונים. מטפלים רבים מחזיקים בקליניקות פרטיות או עובדים במכונים של כמה מטפלים.
  • אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה, רופאים רבים כבר הבינו שדיקור סיני עשוי להועיל במקרים רבים היכן שהטיפול המסורתי ניכשל.

כדאי לבדוק המלצות לגבי המטפל שאליו אתם רוצים לפנות ולהבין מה הניסיון שלו ומה חשבו עליו לקוחות אחרים. ככל שמדובר על מטפל בעל ניסיון רב, כך הסיכויים להצלחת הטיפול יהיה גבוהים יותר. אין כל צורך לחשוש מטיפול בדיקור וגם ילדים יכולים לקבל אותו בכפוף למגבלות הקיימות.

במה ניתן לטפל בדיקור

כאשר אתם מגיעים לטיפול הנטפל ישאל אתכם שאלות שונות על מנת להבין במה הוא יוכל לעזור לכם. ניתן לטפל במגוון של בעיות החל מכאבי שרירים, גב או ראש המשך במיגרנות וכלה בחרדות שונות שמלוות אתכם. הכול כמובן בהתאם לכישורים של המטפל ולניסיון שלו. לעיתים יהיה צורך ביותר מאשר טיפול אחד ותיאלצו לעבור סדרה של כמה טיפולים. המרווח בין טיפול לטיפול תלוי במה שימליץ לכם המטפל ומומלץ להקשיב לו ולפעול על פי המלצתו.

מחיר טיפול יכול להגיע לכמה מאות שקלים אך במקרים רבים מדובר על טיפול יעיל שיחסוך לכם כסף, זמן ובעיקר כאבים. כל מה שדרוש הוא פניה מסודרת למטפל מומחה מהתחום שייקח אתכם תחת חסותו ויעשה מה שדרוש על מנת לפטור אתכם מהבעיה. חשוב לבקש קבלה על הטיפול שתוכלו להציג במקרים של בקשות שנוגעות למצב בריאותכם.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here