התעמלות לנשים בהריון גבעתיים

0
1155
קרדיט https://pranayoga.co.il

נשים בהריון מתמודדות עם אתגרים מורכבים. ההתמודדות היא גם במישור הפיזי וגם בהיבטים רגשיים, וזאת משום שהחיים שמתפתחים ברחם מייצרים שלל שינויים פיזיולוגיים שמחייבים הסתגלות נכונה. התעמלות, פעילות מומלצת בכל נקודת זמן לכל אדם, היא דרך אפקטיבית מאוד לחזק את הגוף ולסייע גם לנפש. אם גם את מחפשת שיטה אפקטיבית של התעמלות לנשים בהריון גבעתיים מציעה שתי אופציות מוצלחות מאוד: פילאטיס ויוגה. בשתי שיטות התרגול מושם דגש רב על דיוק, ובשתיהן התרגילים והנשימות מספקים לכל אישה הרה כלים לחיבור טוב יותר לעצמה ולהשגת שקט חיוני בתקופה של שינויים ואינטנסיביות. בסטודיו פראנה יוגה בגבעתיים מתקיימים שיעורים בשתי השיטות בהתאמה מושלמת לנשים בהריון.

הדגשים החשובים של התעמלות לנשים בהריון גבעתיים

* בטיחות – הריון הוא תקופה רגישה מאוד. העובר שמתפתח ברחם אמנם מוגן שם אבל הוא גם פגיע, ולכן הדגש החשוב ביותר הוא לבצע אך ורק תרגילים שהותאמו במיוחד לנשים הרות.

* מענה לקשיים שמייצר ההריון – ובפרט קשיי יציבה עקב העלייה במשקל והשינויים הגופניים, חיזוק רצפת האגן והגשמת כל המפרקים בגוף.

* דיוק – עבודה מדויקת על שרירים ומפרקים מבטיחה מקסימום תועלת מכל תרגול. בהקשר זה חשוב לזכור שהעומס הרב שמאפיין את 9 חודשי ההריון מחייב יעילות רבה ומיצוי מלא של הזמן שמוקדש לפעילות גופנית.

* שקט – ישנם אימונים גופניים שמתאפיינים בהמון רעש. יש להם כמובן יתרונות, אבל בתקופת ההריון מומלצת התעמלות שמספקת שקט. השקט מאפשר לאישה שהחיים שלה משתנים באופן דרמטי לראות את המציאות באופן בהיר וגם להתחבר מחדש לעצמה ולמי שהיא.

מורות מנוסות ואווירה מחבקת

סטודיו פראנה יוגה מציעה התעמלות לנשים בהריון גבעתיים באווירה שקטה ומחבקת, ובהדרכת מורות בעלות ניסיון רב – כולל בהעברת שיעורים לנשים הרות, על כל הדגשים הספציפיים שלהם. לבחירתך שיעורי יוגה או פילאטיס שיקומי, בכל ימות השבוע ובשעות שונות, כך שלא תצטרכי לוותר על פעילויות חשובות אחרות כדי להפיק את התועלת הרבה מהפעילות הגופנית. דגש נוסף במפגשים אלה הוא על קבוצות קטנות שמייצרות אינטימיות נעימה ומאפשרות למורה להקדיש תשומת לב מלאה לכל אחת מהמשתתפות.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here