דיקור סיני לגיל הזהב

0
2873

כל גיל והבעיות שלו, אך ככל שהגיל עולה הבעיות אינן מתמעטות, אלא רק מתגברות. בגיל הזהב המערכת החיסונית נחלשת ואיברים שונים בגוף אינם מתפקדים כמקודם. מבוגרים רבים משתדלים לבצע פעילות גופנית ולשמור על אורח חיים בריא, אך זה עדיין לא פוטר אותם מביקור במרפאה וממעקב צמוד של הרופא. לרפואה הסינית יש פתרונות לחיזוק המערכת החיצונית בדמות דיקור סיני לגיל הזהב ואמצעי ריפוי טבעיים נוספים.

דיקור סיני לגיל הזהב – פועלים לפי הרפואה הסינית

הרפואה הסינית מציעה מגוון רחב של פתרונות אשר יכולים לסייע למבוגרים להתגבר על בעיות בריאות שונות. אלה כמה מבין שיטות הריפוי הנפוצות:

  • דיקור סיני לגיל הזהב – דיקור המשתלב היטב עם הטיפול התרופתי שעובר המטופל, ומתאים למעשה לכל גיל. הדיקור הסיני אינו כואב או חודרני. המטופל שוכב על הגב או הבטן בהתאם להוראות ועל גופו מונחות מחטים ב-5 מקומות נבחרים. עליו להמתין במשך כ-20 דקות עד שהמדקר יוציא את המחטים.
  • שיאצו – שיטת ריפו סינית נוספת היא השיאצו. שיטה זו משלבת עיסוי ולחיצות קלות על אזורי הגוף. הטיפול עצמו נמשך כ-45 דקות.
  • תזונה ותוספי תזונה – מסורת הרפואה הסינית היא אורח חיים, ולא רק שיטות ריפוי. כך שעבור כל אדם מותאמת תזונה אישית בהתאם לנתונים שלו. על פי רוב, מדובר בתזונה טבעית ואורגנית אשר משפיעה לטובה על גופו של האדם. מעבר לכך, יכול המטפל להמליץ על תוספי תזונה איכותיים אשר יכולים להשלים את תזונתו של המטופל.

מדוע דווקא רפואה סינית

דיקור סיני לגיל הזהב, כמו גם שיטות סיניות שונות לריפוי, נועדו לחזק את גוף ואת המערכת החיסונית, ולאפשר לו להתמודד באופן עצמאי עם המחלות השונות. שמירה על אורח חיים בריא המותאם באופן אישי לאדם יכולה לסייע לו לחזור ולנהל את שגרת החיים שהוא רגיל אליה. וזאת בעוד הרפואה הקונבנציונלית מבוססת על דיכוי הסימפטומים הגורמים למחלה באמצעות כדורים, ומתמקדת פחות בריפוי הגוף עצמו.

כמו כן, הרפואה הסינית דואגת לטפח את הנפש של האדם, שהיא חלק בלתי נפרד מהגוף. וכך, הסינים מציעים כמה תרגילים להרגעת הגוף ולהפחתת לחצים.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here