דיקור סיני בחיפה עם לייזר למחלות עיניים – בחיפה ובצפון

0
5066
דיקור סיני בחיפה עם לייזר למחלות עיניים - בחיפה ובצפון

כיום אנו רואים יותר ויותר רופאים הלומדים רפואה סינית, כדוגמת ד"ר קלינה ילנה שהינה מומחית להרדמה, המבצעת דיקור סיני בחיפה במרכז רפואי מתקדם לניתוחי עיניים. בשורות הבאות תוכלו לקרוא על דיקור סיני ודיקור בלייזר רך לטיפול במחלות עיניים.

בכל הקשור לטיפול בבעיות עיניים, בדרך כלל מומלץ לפנות לדיקור כאשר מגיעים למצב שבו הרפואה הקונבנציונאלית כבר איננה יכולה לעזור. במקרים אלו לא פעם רואים שיפור משמעותי, ובפרט אם המטופל משתף פעולה עם תוכנית מסודרת הכוללת התעמלות לעיניים, פעילות גופנית, תזונה נכונה, וכמובן גם דיקור. יחד עם זאת, ראוי להדגיש שבהחלט אפשר לשלב בין דיקור סיני לבין ההתערבויות הקונבנציונאליות, כאשר הדיקור בשום אופן אינו מזיק למאמצי הרפואה הרגילה ואף תורם להם, ורבים מהרופאים אכן ממליצים על שילוב זה.

דיקור במחטים ועם לייזר במחלות עיניים

באופן כללי ניתן לחלק את הדיקור הסיני למחלות עיניים לשתי קבוצות של נקודה: הקבוצה הדיסטאלית הרחוקה מאזור העיניים, וקבוצת הנקודות המקומיות בראש שנמצאות ממש קרוב לעיניים. יש לציין כי לאנשים מסוימים קשה לקבל את הדיקור ליד העיניים כי הדבר מעט מלחיץ אותם, ולכן ניתן לעשות דיקור באמצעות לייזר קר שאינו כואב, אינו מלחיץ, ובהחלט יעיל.

הדיקור בלייזר קר הוא למעשה דיקור עם לייזר בעוצמה נמוכה, שקוראים לו גם לייזר רך. הלייזר הזה מגיע לקולטנים של אור ברקמות ומביא לתגובת שרשרת של שחרור חומרים, דבר המוביל לשיפור זרימת הדם, לתגובה אנטי דלקתית ולתמיכה בהחלמה של נזקים. בכל הקשור לטיפול בבעיות עיניים, הלייזר הקר מחליף למעשה את המחטים של הדיקור הסיני, וישנם כמה הבדלים: ההבדל המרכזי נוגע להשפעה של המחטים שהיא יותר מהירה מהלייזר, ולעומת זאת בטווח הארוך ללייזר יש לרוב השפעות מצטברות יותר גדולות. לכן, הדרך הטובה ביותר היא שילוב של שתי השיטות, אולם אם אדם מסוים אינו יכול לקבל דיקור עם מחט, לפחות כדאי שיקבל דיקור עם לייזר מלא כלום.

המעוניינים בפרטים נוספים על דיקור סיני בצפון, ועל טיפול בבעיות עיניים עם דיקור במחטים או בלייזר, מוזמנים לפנות אל ד"ר קלינה ילנה דרך פורום מחלות עיניים ודיקור בלייזר.

לצפייה בסרטון יוטיוב בנושא:

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here