איך מתבצע טיפול דיקור סיני שלב אחר שלב

0
125
קרדיט: Pixabay

הרפואה הסינית מלווה אותנו מזה אלפי שנים. מחקרים מודרניים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של טיפולי הדיקור. רופאים ממליצים למטופלים שלהם על שילוב של טיפולי דיקור סיני בכל הגילאים. דיקור סיני לתינוקות אפשרי החל מגיל חודשיים. הדיקור מומלץ לחיזוק המערכת החיסונית, לבעיות במערכת העיכול כמו הקאות, עצירות, שלשול, חום, דלקות אוזניים חוזרות, נוזלים באוזניים, בעיות נשימה, אלרגיות, מקרים של שקד שלישי ועוד. מחפשים שיטת טיפול טבעית נטולת תופעות לוואי? כאן תמצאו תיאור מפורט של טיפול דיקור סיני.

מה זה בכלל דיקור סיני?

את טיפולי הדיקור הסיני מבצעים מטפלים שעברו הכשרה. כאשר אתם מחפשים מטפל בדיקור סיני חשוב לברר היכן הוא למד, איזו הכשרה יש לו ומהם תחומי ההתמחות שלו. הסמכה בתחום דורשת לימוד בסיס של 4 שנים והמשך התמחות באותו. אין הרבה מטפלים  שמתמחים בטיפולי דיקור סיני בהריון וגם בטיפולי דיקור בתינוקות וילדים מה שמעניק תמונה מלאה של רפואה טבעית בשלב של הריון וגידול ילדים.  יש בגוף האדם מאות נקודות דיקור שלכל אחת מהן השפעות יחודיות ושילוב מתאים של נקודות דיקור הוא שמביא את הריפוי היעיל והמהיר ביותר. הניסיון והידע של המטפל הוא גורם מרכזי בבניית התוכנית הטיפולית ובבניית הדרך לריפוי. המיקום של נקודות הדיקור אינו בהכרח זהה למיקום של הכאב או הבעיה הרפואית.

איך מתחילים טיפול בדיקור סיני?

השלב הראשון בכל סדרת טיפולים הוא אבחון. המטפל מתשאל את המטופל, בוחן רקע רפואי ומבצע מספר בדיקות במידת הצורך. בהתאם לאבחון נבחרות נקודות דיקור ומוצבות המחטים. המטופל נשכב על מיטת הטיפול בעוד המחטים מוצבות בנקודות. שיתוף פעולה שלכם עם המטפל חיוני להצלחת הטיפול. כך למשל, אם אתם מבצעים דיקור סיני לכאבי גב תחתון, חשוב לבצע אבחון מדויק של מקור הבעיה בכדי להשיג יעילות גבוהה במהלך הטיפול.

איך מבצעים דיקור סיני לילדים?

טיפולי דיקור סיני אינם מלווים בכאב. אם מעולם לא עברתם דיקור סיני חשוב שתדעו שנעשה שימוש במחטים דקות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד עבור דיקור סיני. דיקור לילדים מתבצע באמצעות מחט אחת עדינה ודקה עוד יותר לעומת המחטים שמיועדות למטופלים מבוגרים. חשוב לוודא בחירה במטפל מוסמך לטיפול בילדים. יוסי לוי מתמחה בדיקור ורפואה סינית עם דגש על תינוקות וילדים, דיקור סיני בהריון, חרדות, כאבי ראש, כאבי גב ועוד.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here