שיטת הקולוניק (הידרותרפיה) לניקוי המעי הגס

0
3318

שיטת ניקוי רעלים מהגוף על ידי קולוניק (חוקנים) היא שיטה קדומה, בת אלפי שנים. אנו רואים זאת ברפואה האיורוודית, אשר בה היא נקראת פנצ'ה קארמה. בשיטה זו מנקים את הרעלים מתשעה פתחים של הגוף.

אנו מוצאים זאת גם אצל המצרים הקדמונים ואצל השמאנים, המרפאים האינדיאניים- כולם הכירו בערך של ניקוי רעלים דרך חוקנים, אך הם עשו זאת בצורה פרימיטיבית, מפני שלא הייתה להם הטכנולוגיה המתאימה, שקיימת היום.

גישה זו נשכחה מהאדם בגלל התפתחות אבולוציונית קונבנציונאלית, אך נראה שהגלגל חוזר לקדמותו, והאדם מעריך זאת יותר ויותר, מפני שמחלות קשות הולכות ומתפשטות, ויוצרות מצב שבו אין ברירה, אלא לטפל בהן בשיטה הוליסטית-אלטרנטיבית, העוזרת לאדם להתנקות ונותנת לגוף לפעול באופן טבעי ובריא.

חשיבותה של שיטת הקולוניק (הידרותרפיה) לניקוי המעי הגס:

מחלות מתחילות מהמעי-הגס. הצהרה זו נאמרה מפי הרבה רופאים דגולים, כמו ד"ר ברנרד ג'נסין PHD – נטורופת, ד"ר וורקר PHD – נטורופת ועוד. אחרי הרבה מחקרים וניסיון רב בטיפולים, רופאים אלה מצאו, שהמחלות מתחילות בתפקוד לקוי ובהצטברות רעלים במעי-הגס. זה מאוד הגיוני- כשיש סתימה באינסטלציה, כל הפסולת חוזרת אחורה ומתפוצצת בתוך הבית. אותו דבר קורה, כשהמעיים חסומות- הפסולת חוזרת למערכת הפנימית של האדם וגורמת למחלות. זה כל כך פשוט להבין זאת, אך האדם מתעלם מזה, אולי מפני שזה קשור לדבר לא נעים.

מוטב לעשות מאמץ ולחקור את המצב הזה מאשר להתעלם ולאחר מכן לסבול. מסתבר שלא משנה כמה האדם יתעמל ויאכל אוכל מתאים, תמיד נשארת פסולת במעיים, שיכולה לגרום למחלה זו או אחרת. לא תמיד המעי גורם לזה באופן ישיר, לעיתים זה באופן עקיף, אבל אחרי הכל, זה מתחיל משם. אנו רואים היום, שסרטן המעי הגס הוא הסרטן הנפוץ ביותר בישראל, מקום שני בארה"ב, ובכל העולם סובלים ממחלה זו. כולם מתרכזים בשאלה, איך לרפא את הסרטן, במקום איך למנוע אותו.

קוראים יקרים, ידע זה הוא מאוד חשוב לבריאותכם. הטו אוזן קשבת, ותגלו את המקור העיקרי למחלות.

היום כולם יודעים, שצריך להתעמל, צריך לשתות מים מטוהרים, צריך לקבל פראנה – אויר צח ונקי, וצריך לאכול אוכל ללא ריסוס. חלק מהאוכלוסייה מודע לכך ומיישם זאת, אבל רוב האוכלוסייה יודע אך לא מיישם.

המערכות הפנימיות בגוף דורשות ניקוי תמידי בצורה מאוזנת ונכונה. כמו שהאדם מבריש את שיניו יום-יום, רוחץ את פניו, רוחץ את גופו ומטפח את היופי והאסתטיות, כך הוא צריך גם לטפל באיברים הפנימיים.

הגישה, שהגוף צריך לנקות את הרעלים מעצמו, היא גישה מוטעית. הגוף זקוק לסביבה מתאימה, למשמעת נכונה ולטיפול תזונתי מתאים. במידה ויש לו את כל אלה, הוא יכול לסלק רעלים, אבל אף פעם לא באופן מושלם. היום אנחנו לא מוצאים תנאים כאלה באף מקום. אלוהים נתן לאדם חוכמה להבין, שהוא צריך לעזור לעצמו. ניקוי המעי הגס בשיטת הקולוניק בא לעזור לאדם. זו חלק מהחוכמה, שהאדם צריך לאמץ. אם הגוף צריך לנקות הכל בעצמו, למה נגרמות כל כך הרבה מחלות? אם כך, האדם לא צריך להתרחץ, הגוף יכול לרחוץ את עצמו.

ניקוי רעלים בשיטת הקולוניק-הידרותרפיה כבר הוכיח את עצמו מזה שנים. אתם פשוט צריכים לבוא ולהתנקות. בצורה זו תוכלו להיווכח בעצמכם.

הורדה במשקל ויופי בשיטת הקולוניק

תוכנית הקולוניק היא בעלת אוצרות רבים. אחד מהם הוא ההורדה במשקל, ושינוי עור הפנים והיופי. המטופלים מורידים במשקל בין 4-5 ק"ג לבין כ- 20 ק"ג. זה תלוי במשקל של המטופל. ככל שהוא שוקל יותר, הוא מוריד יותר.

ההורדה במשקל תלויה בשני אספקטים:

1. שמירה מוחלטת על כללי התוכנית.

2. מצב המטבוליזם (חילוף החומרים) של האדם. אם הוא איטי, הוא יוריד פחות, ויצטרך לאזן את מצב המטבוליזם, ולאט לאט לאזן את משקלו. מצב זה קשור לתפקוד בלוטת-התריס. במקרה זה האדם מקבל טיפול מיוחד, שיעזור לו להתאזן.

כולנו יודעים, שלהוריד במשקל זה לא מספיק. אנו זקוקים לשמירה על המשקל. תוכנית זו היא מדהימה ביותר, אם האדם מבין אותה נכון.

המטופל לומד לנקות את האיברים הפנימיים, את הדם ואת המעיים באופן יום-יומי דרך תזונה נכונה, צמחי-מרפא, פסיליום ועוד. הניקיון היום-יומי לא נותן לגוף לצבור עודפי שומן ורעלים. מלבד זה, הוא יכול לאמץ לו שיטה של יום צום של ירקות, או תפוחים או מיצי ירקות פעם בשבוע. ביום צום כזה הוא מוריד בין 200-500 גר'. למעשה, הוא יכול לשלוט במשקל ולהוריד כמה שהוא רוצה.

ישנו גם אספקט מנטאלי, שהמטופל צריך להיות מודע אליו, ולתרגל אותו. הוא מקבל עזרה והדרכה בקליניקה להצליח במשימה זו.

ניקיון המעי-הגס הוא הדבר החשוב ביותר להורדת משקל ולשמירה עליו.

מסתבר שיופי הפנים ועיצובם הם ההשתקפות של המעי הגס. ד"ר ברנרד ג'נסינג חקר זאת וגילה בצורה חד משמעית- כשהוא צילם את מבנה המעיים של אדם, וצילם את פניו, נראה דמיון מדהים. הוא צילם גם לפני ואחרי הניקוי, והפנים השתנו בהתאם לשינוי מבנה המעיים. מי שהיופי חשוב לו, צריך לקחת זאת לתשומת-ליבו, ולנקות את המעי הגס באופן מושלם.

שיתוף

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here